داراب آواتار
داراب شهروند

درباره ما

اتاق اصناف شهرستان داراب و کمیته مشترک تنظیم بازار اقدام به طراحی و پیاده‌سازی سامانه‌ی هوشمندی کرد تا از طریق آن با بازنگری و نوین‌سازی فرآیندهای نظارتی، چالش‌های موجود را اصلاح و نیز با ایجاد زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب، راهکاری هوشمند در افزایش بهره‌وری بازرسان و امکانات موجود در واحدهای بازرسی و نظارت اصناف فراهم نماید در این سامانه الکترونیکی که در دو نسخه تحت وب و موبایلی طراحی شده، به مدیران بازرسی این امکان را می‌دهد که پس از دریافت شکایت از طرف شهروندان ، موضوع و محل مورد نظر را برای بازرس در رسته مربوطه و با تخصص مربوطه ارسال و بازرس با قرارگرفتن در محل و فعال‌سازی و تکمیل فرم بازرسی، آن‌ را مجدداً برای واحد بازرسی ارسال نماید و مدیر بازرسی پس از تائید، گزارش آن را به اتحادیه مربوطه و یا تعزیرات (بسته به نوع شکایت) ارسال خواهد کرد.

 از مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد این سامانه می‌توان به ثبت شکایات مردمی از طریق ارسال هوشمند شکایت دریافتی به نزدیک‌ترین بازرس حاضر در سطح شهر؛ ثبت تخلفات صنفی از طریق ابزارهای قابل حمل هوشمند توسط بازرسان در محل واحد صنفی؛ تبادل الکترونیکی با سایر سامانه‌های نظارتی مانند ۱۲۴ وزارت صمت و ۱۳۵ سازمان تعزیرات؛ اطلاع فرد شاکی از تمامی مراحل فرایند رسیدگی به شکایت با دریافت کد رهگیری به صورت سیستمی(شکایت محور شدن بازرسی‌ها)؛ تهیه انواع تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های هوشمندانه وضعیت بازار با استفاده از تکنیک‌های هوش‌ مصنوعی روی داده‌های سامانه بازرسی؛حذف پروسه اداری از جریان ثبت شکایت اشاره کرد.

 سامانه هوشمند مدیریت بازرسی و نظارت شهروند بازرس طراحی شده است تا ضمن هوشمند‌سازی فرایند‌های نظارتی بر بازار، دولت را در جهت رصد قیمت‌ها و ارائه آمار و تحلیل‌های هوشمند، مردم را در مسیر رسیدگی فوری به شکایات و همچنین واحدهای بازرسی را جهت کاهش هزینه‌ها و سرعت و دقت در عملکرد یاری نمایم.

یک زبان انتخاب کنید